dinsdag 9 december 2008

de webkrant van rick en melvin




DE WEBKRANT VAN MELVIN EN RICK

we vertellen iets over sint nicolaas
en over kerst op school
Sint nicolaas
met sinterklaas moesten we sinterklaas helpen met cadeautjes
voor elkaar te maken.
en ook surprises ik (Rick) had een van mijn beste vrienden getrokken
en ik had een wii voor hem gemaakt diegene is vast en zeker gameverslaafd
raad maar wie is dat.
ik (melvin) had een suprise voor een meisje gemaakt het was
een grote lipgloss die veel op een sigaret leek.
sinterklaas kwam met een politie wagen naar school
hij kwam ook met zijn pieten naar de klas zijn pieten gingen
ook nog pepernoten strooien Rick had zich helemaal misselijk gegeten
Kerst
het is weer bijna zover het is bijna kerstmis
we hebben afgelopen maandag allemaal kerstspullen
neergezet en op gehangen
er is nu een gezellig sfeertje in de klas vinden wij dan he
volgende week donderdag hebben we op school een kerstdiner
ik (Rick) maak chocolaatjes en pannekoeken met suiker of stroop
ik (Melvin) maak samen met taymir en danny r pizza
dat wordt donderdag lekker smullen

Melvinnator en Rickyboy

Geen opmerkingen: