dinsdag 13 mei 2008

kamp en het nieuwe klimrek



Hoi wij zijn kimberly en chiara




wij zijn nu de webkrant en we gaan wat vertellen over kamp en over het nieuwe klimrek.


We kwamen op het kamp aan en de meester ging iets vertellen over het kamp,en ook wat we moesten doen.Als we moesten komen ging de meester fluiten.


De eerste dag op kamp gingen we met zijn allen naar de stad in Bergeijk.Je kon je geld meenemen en iets leuks kopen.Toen we op het kamp waren mochten we een uur vrij spelen, en daarna moesten we macaroni eten.Ik vind dat super vies (kimberly).Ik vind het juist lekker (chiara). We gingen allemaal leuke spelletjes spelen na het eten. Zoals twister,aankleedspel.Om elf uur gingen we in het bos een spel spelen met zijn alleen.


Elke avond als we uit het bos kwamen gingen we rond het kampvuur zitten.


De volgende dag gingen we kanoen en bijna iedereen is omgevallen.Ik (kimberly) was twee keer omgevallen,dat kwam doordat we op de rand gingen zitten en toen vielen we,de tweede keer wilde ashley en aleisy om ruilen van plek en vielen we om.Ik (chiara )ben 1 keer omgevallen.Ik was zo dom dat ik aan de brug ging hangen en toen vielen om.


Die avond aten we patat.De volgende dag gingen we gezellig zwemmen met zijn allen in Center Parks.


We hebben een heel jaar gespaart maar het is nu eindelijk gelukt,we hebben een nieuw klimrek.




veel plezier






Geen opmerkingen: